לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

ועדת שחרורים במקום מושבה בבית הסוהר קציעות לפי חוק שחרור על תנאי ממאסר, התשס”א – 2001 64054 – 07 – 19 (אסיר) נ’ מדינת ישראל
ושייר
בפני
כב’ השופטת זהר דולב להמן חבר ועדה – מר יוסי רחמים, עו”ס חברת ועדה – גב’ סיגלית דהן, חינוך נציג שב”ס – מר יוסף יעקב גרוס מזכירת וועדה – גב’ אוראל עזר
מבקש
אסיר – בעצמו
נגד
משיבה
מדינת ישראל ע”י ב”כ עו”ד מירב עמר כהן
החלטה
2
בהתאם להוראות סעיף 9 לחוק שחרור על תנאי ממאסר, התשס”א-2001 (להלן: החוק), שקלה הוועדה הסיכון הצפוי משחרורו של האסיר לשלום הציבור ולביטחון המדינה, סיכויי שיקומו של האסיר והתנהגותו בכלא. לשם כך הביאה הוועדה בחשבון, בין השאר, נתונים אלה :
3

1. האסיר מרצה מאסר רביעי למשך 15 חודשים בגין עבירה של החזקת נשק. בהתאם לעובדות כתב האישום בו הורשע ולגזר הדין, האסיר החזיק רובה M16, 300 כדורי תחמושת, 5 מחסניות, סכין ומשקפת בביתו. מדובר בעבירות שאין להקל ראש בחומרתן, בעיקר בשל פוטנציאל הנזק הטמון בהן אם חלילה יעבור לידיים עוינות.
5 6 7

2. התנהגות האסיר בכלא תקינה. אין לחובתו עבירות משמעת. חמיין בעניינו מתייחס להשתייכותו לארגון הפתח. מעבר לכך, אין לחובתו חמיין שלילי.
10
11

3. חוות דעת שב”כ בעניינו של האסיר מתייחסת לחומרת מעשיו ונרשם כי שבייב מתנגד לשחרור המוקדם, על אף שאין מידע מתקופת מאסרו.
12
13

4. לחובת האסיר רישום פלילי הכולל שלוש הרשעות קודמות בעבירות החזקת סכין ושתי עבירות כניסה לישראל שלא כחוק, בגינן ריצה מאסרים בפועל לתקופה של חודשיים ו-40 יום.
15

5. כידוע, על פי ההלכה, כשמדובר באסירים ביטחוניים, המבצעים עבירות על רקע אידיאולוגי – הנטל על האסיר להוכיח שהוא זנח קו אידיאולוגי זה, שכן שחרור מוקדם הוא לא זכות קנויה.
1 מתוך 2

לחזור למשהו ספיציפי?

פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!