לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
לפני כבוד השופט אביים ברקאי
התובע:
ארז כהן ת.ז. 029429974
נגד
הנתבעים:
1. אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ חברות 514620863 2. אבישי לגזיאל ת.ז. 034444851 3. מרדכי שרביט ת.ז. 034773390
נוכחים:
התובע וב”כ התובע עו”ד רועי נחום הנתבע 2 וב”כ הנתבעים עוייד וורד שלו
העדים :
1. ע.ת/1, מר שלמה כהן 2. ע.ת/2, עוייד אבי אבוחצרא 3. ע.ת/3, מר ארז כהן 4. ע.ה/1, אבישי לגזיאל
פרוטוקול
כב’ הש’ ברקאי: גברתי, הצטערתי לשמוע על אביך ואני שמח לראות אותך הולכת. עוייד שלו: תודה, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: עוד לא ראיתי אותך, אבל על אביך באמת הצטערתי. עוייד שלו: הולכת, הולכת. חברי רצה תצהיר מעוייד על דבר כזה, אז שלחתי תעודה (לא ברור). מקווה שהוא יספק לי אותה. עוייד נחום: ועוד על עקבים? כב’ הש’ ברקאי: בסדר, זה לא, יש גם עניין אנושי. עוייד שלו : סליחה, לא הבנתי את ההערה שלך.
לר שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
15
ת: אני, כב’ הש’ ברקאי: אין צורך, אין צורך להשיב לשאלה. עוייד שלו: לא, הוא ישיב. תשיב על זה. העד, מר אבוחצרא: אבל אני, כב’ הש’ ברקאי: אתה רוצה להשיב! אתה לא חייב להשיב. העד, מר אבוחצרא: אני לא רוצה, יודע מה? אני אשיב מסיבה אחת פשוטה, שאני לחברי לא נוהג לקחת 50 או 100 ₪ על תצהיר. עוייד נחום: מיהם החברים! העד, מר אבוחצרא: אבישי, מוטי, חברים שלי. ש: אבישי ומוטי הם חברים שלך? ת: חברים שלי. עוייד נחום: הבנתי. כב’ הש’ ברקאי: מוטי זה מרדכי שרביט, נכון? העד, מר אבוחצרא: כן. כב’ הש’ ברקאי: ואבישי, אבישי לגזיאל. העד, מר אבוחצרא: כן. עוייד החום: זאת אומרת, עשית טובה אישית לאבישי! ת: כן. ש: הבנתי. איך אתה נוהג לאמת אדם שבא לחתום בפניך על תצהיר! עוייד נחום: אדוני אני מבקשת שתיתן לו הוראה, כל השאלות הן ממש שאלות מכוונות והן לא שאלות, כב’ הש’ ברקאי: לא, מותר לשאול את השאלה. אני חושב שהיא לא, הוא נוהג לפי הדין, אני נתתי את התשובה. העד, מר אבוחצרא: (לא ברור) לפי החוק. עו”ד נחום: מדוע סירבת לעבור בדיקת פוליגרף בנושא? כב’ הש’ ברקאי: אין צורך להשיב לשאלה. העד, מר אבוחצרא: אני באמת לא רוצה להשיב, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: לא, אין צורך, העד, מר אבוחצרא: אני רק יכול להגיד שאני אשאיר את הכלים המשפטיים שלי עומדים מחברי שמעז לשלוח לי בתור חבר ללשכת עורכי הדין בקשה לפוליגרף, אז הוא צריך לשקול את צעדיו באופן אישי בדברים אחרים. כב’ הש’ ברקאי: טוב, תודה.
20
21
25
24
25
26
28
29
33 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
6
6 9
9

אוקי. כמשפטן. רק למדתי כידע כללי. ידע כללי אבל אתה עוסק באופן שוטף בהסכמים שוטפים מידי יום. ת: הסכמי נדליין. ש: יפה. מה שקשור לנדליין. ש: ייפויי כוח אתה חותם, מן הסתם. דיווח לרשויות! ת: כן. ש: נכון. באופן כללי אני שואלת שאלה, אתה מבין ששום פעולה לא יכולה להתבצע אם אין חתימה לרשויות המס, ייפוי כוח שלך לרשויות המס? אתה מבין את זה באופן כללי? ת: תלוי באותו מקרה. אם הרשות דורשת חתימה על ייפוי כוח אז כן, תלוי שוב פעם, ש: ידוע לך על איזושהי, כל דבר, רשות, סליחה! ידוע לך על איזושהי רשות שלא דורשת ייפוי כוח כדי לפעול? השאלה, השאלה על מה. תני לי דוגמא ואני אגיד לך יש, אני שואלת שאלה כללית מתוך הבנתך הבסיסית המשפטית העסקית. לפעמים רשויות דורשות ייפוי כוח ולפעמים לא דורשות, אז אם תהיי יותר מכוונת, לפעמים לא!
ש :
ת:
כן.
ת:
ש:
אוקי, אנחנו נחזור לזה. שוב פעם, תלוי באיזו עסקת נדליין, תלוי באיזו עסקה אחרת, תלוי באיזו רשות. אוקי, אנחנו נחזור לזה. בבקשה. תאמר לי, לצורך מה פנית לנתבעת 1 שהיא חברה MG motors? לצורך הבאת, רכישת רכב, ייבוא לארץ! ייבוא לארץ. הייתה לך הכרות קודמת עם מישהו מהנתבעים!
ת:
לא.
ש :
לא. הגעת דרך המלצה של חבר טוב שלך, נכון?
35 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
1
9 € 9
9 €
€ 9

ת: זה צריך להיגמר ב-2 דקות מחוץ לבית המשפט. אם תשאלי אותו, אני מאוד כועס עליו על זה. אם הוא המליץ עליו, אז יש לו סוג של אחריות עליו. הוא חבר שלו מהצבא, ש: אני סיימתי. שירתנו בסיירת ביחד. יש קצת כבוד בין חברים. שאלה, ת: כן. ש: היו ליאיר איזשהן בעיות עם רשויות המס? אין לי מושג. ש: אין לך מושג! לא. אבל אני יודע שלחבר שלו, קובי הלפרין, כן היה מצב, כן הייתה בעיה איתו. כשאני שואלת שאלה אל תרחיב כי אני עכשיו לא יודעת מי זה קובי ועכשיו אתה מרחיב לי פה חזית, ערייד נחום: זה גם לא רלוונטי, אדוני. העד, מר א. כהן :שאלת שאלה, עוייד שלו: לא, אז אל תגיד, כב’ הש’ ברקאי: גברתי, לא, עוייד, אל תתערב, דווקא זו מתנה לעוייד שפתאום העד מדבר בלי שיישאל. אז יש לנו עוד מישהו שהיו לו בעיות. כן. העד, מר א. כהן :קובי הלפרין, היו לו בעיות, כן. כב’ הש’ ברקאי: טוב. העד, מר א. כהן :אותו יאיר אמר לי שאותו קובי הלפרין, שאני מכיר אותו גם אישית, היו לו גם בעיות. עוייד שלו : ואחרי שהוא ידע על הבעיות, הוא המליץ לך לרכוש דרך החברה? ת: לא, זה הכל התגלה אחרי, כמה שנים אחרי שגיליתי, ש: כמה שנים. ואיך לא ציינת את זה בכתב תביעה? ת: סליחה! אז למה לא זימנת אותו? את קובי! את קובי הלפרין? יכולנו לזמן עוד 20 אנשים, ש: אני שואלת שאלה, למה לא זימנת? לא מה לא יכולת לעשות. ת: אין לי מושג, זה התפקיד של העוייד שלי. עוייד נחום: אדוני אני מתנגד לשאלה. כב’ הש’ ברקאי: היא יכולה לשאול את זה. אני מצטער. העד, מר א. כהן :מי שהוא החליט לזמן, הוא זימן, ומי שלא החליט לזמן, זה התפקיד שלו.
37 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
ט 6
9
6
6

העד, מר א. כהן :סליחה! ש: ידעת מראש איזה רכב? לא, התלבטתי בין כמה רכבים למיטב זכרוני ובסוף החלטתי על Range Rover. ש: אוקי. שאני רוצה Range Rover. גובה המס על ייבוא רכבים לארץ, ידעת? לא היה לי שום מושג. לא היה לך שום מושג? ת: בחיים לא הבאתי אפילו מסטיק לארץ. הבנתי. לא עסקתי הזה, למבין בזה, לא יודע. שום דבר. שום דבר, לא ידעת? ת: לא. ש: תגיד לי, אז למה בתצהיר שלך בסעיף 14, 12 ציינת שהדבר היחידי שאני דאגתי לגביו הוא מה יהיה מחירו הסופי של הרכב בעבור הבאתו לישראל כולל כל חבויות המס? ת: נכון. ש: אם לא ידעת! אם לא ידעת שגובה המס על ייבוא רכבים לארץ עומד בין 100 – 120 % למה
6
9 €
דאגת?

ת: מה שעניין אותי זה מחיר סופי. מצדי שהמס יהיה 0 ₪ או 400 , 000 ₪. מה שעניין אותי זה לקנות מאבישי רכב בfixed price. לא מבין מה השווי מס, לא מבין מה יתר המרכיבים פה, הובלה, ביטוח. מצדי שכל מחיר יהיה איך שלא יהיה, מה שמעניין אותי זה המחיר הסופי. זה מה שעניין אותי. ש: תגיד רגע, ת: בשביל זה גם קניתי את הרכב ממנו. ש: אתה טוען שלא ידעת,
לא.
9 € 9 € 9
מה גובה המס, כן. מהחקירה שלך במכס טענת שבדקת, דקה, רק תפני אותי בבקשה, כן, כן, אני גם אציג את זה בפניך, רק שניה. שניה אדוני. הנה. בעמוד, יש לך את זה מולך?
כן. תגיד לי רק איזו עמוד? איזו שורה?
39 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019

העד, מר א. כהן :זו המטרה, עוייד שלו: אתה לא מתערב. כב’ הש’ ברקאי: גברתי. כן. העד, מר א. כהן :זו המטרה של ייבוא אישי. אבל כל מי שעושה ייבוא אישי יודע שהוא חוסך סביבות ה- 10 – 20 % משווי הרכב. עוייד שלו : 10 – 20. אתה יודע כמה מדובר? על כמה אחוזים פה מדובר? כב’ הש’ ברקאי: היא שואלת, העד, מר א. כהן :בין 10 ל-20 % , כן. הייתי אמור לחסוך בסביבות ה- 150 , 000 . עוייד שלו: זה מה שהיית אמור לחסוך! ת: משהו כזה, כן. ש: וזה המס, זה המס שאותו דיווחת בשקר כדי לחסוך את מה שאתה מציין עכשיו. ת: אני לא דיווחתי, ש: את ה- 160 , 000 ₪. כב’ הש’ ברקאי: בסדר, אדוני, תוריד את, העד, מר א. כהן :לא, הלכתי לפוליגרף גם על זה. לא דיווחתי בחיים על שום דבר, אני נקי, אני מתנדב במשטרה. עוייד שלו: אנחנו תיכף, אתה נקי במשטרה. ת: אני מתנדב במשטרה, אין לי, אין לי שום, הזימון לחקירה היחיד שהיה לי בחקירה, כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. העד, מר א. כהן :זה הזימון לדבר הזה. כב’ הש’ ברקאי: הלאה, מה השאלה הבאה. העד, מר א. כהן :אז לא דיווחתי שום דבר. עוייד שלו : בעניין החקירה, העד, מר א. כהן :בבקשה. עוייד שלו : בקשר הזה, בוא תאשר לי בבקשה שאתה הגשת תלונה במשטרה נגד עוייד אבוחצרא דרך גם אבישי. תאשר לי שמבדיקה שהעוייד שלך ביצע, אף אחד מהם אפילו לא נחקר. ת: אין לי מושג. ש: לא רק שהוא לא נחקר, אפילו לא מסר עדות. ת: אין לי מושג. יש לך מושג כי חברך, העוייד שלך ביקש לזמן את היועץ המשפטי לממשלה, את רוצה לחקור, את רוצה לחקור את העוייד שלי! אני לא רוצה לחקור, אני שואלת אותך שאלה.

9

41 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
15
ת:
בשבילי

עוייד נחום: הוא אמר, אדוני, מה החוקר אמר לו. ערייד שלו: אז תאמר לי, איש עסקים בסדר גודל כמו שלך מחזיק בתואר של משפטן הולך להזמין רכב בסכום כזה ולא יודע מה גובה המס על הרכב הזה? העד, מר א. כהן :לא. ש: לא! ת: לא ידעתי, לא היה לי מושג. ש: אז אני אגיד לך שאתה משקר. כל בן אדם בארץ יודע שגובה המיסוי, המיסוי הכי יקר בארץ חל על ייבוא רכבים. ת: יש, יש פוליגרף על זה אם אני משקר או לא ואני יכול ללכת, ש: יש לך גם חברים שהמליצו לך. ת: ואני יכול, יש לי, יש לי גם בקשה, לכי תשלחי אותי לכל חוקר פוליגרף, לכל חוקר, אני אלך גם ל-100 חוקרים. מה שאת רוצה, ש: הייתי עושה, הייתי עושה את זה בשמחה, ת: למה שאת רוצה ואין בעיה, אין בעיה, ש: אם הייתי מאמינה, אם הייתי מאמינה, בשביל זה הלכתי לפוליגרף לראות אם אני משקר או לא. ש: אם הייתי מאמינה, ערייד נחום: אדוני, אי אפשר ככה, סליחה, אדוני. עוייד שלו : סליחה! כב’ הש’ ברקאי: זה בסדר, במושגים של, עוייד שלו: אני לא מבינה מה, כב’ הש’ ברקאי: במושגים של האולם הזה החקירה מתנהלת בסדר, עוייד שלו: אם אני הייתי מאמינה, כב’ הש’ ברקאי: אני מתאר לעצמי שעכשיו יגידו שהגברת לא מאמינה בפוליגרף, בסדר. מה השאלה הבאה? העד, מר א. כהן :כבר עניין שלה. עו”ד נחום: רק שיורשה לעד לענות, זה כל מה שאני מבקש. העד, מר א. כהן :מוכן, עוייד שלו : לא שמעתי, מה השאלה? כב’ הש’ ברקאי: זה בסדר. העד, מר א. כהן :אני מציע עכשיו שאני מוכן ללכת לכל גרפולוג, כב’ הש’ ברקאי: אדוני, הצהרת כבר,
20
21
22
23
24
25
26
28
29
43 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
6
נספח אי, ההזמנה של הרכב, כן,
6 9
איפה הוא הודפס?
6
ט 6
9
ת:
15

ת: אבישי שלח, זה! כן. ההזמנה של הרכב שלך. ת: או אצלי או אצלו במשרד. לא זוכר. ש: אז היית אצלו במשרד? כי אמרת שלא היית אצלו במשרד. ת: אצלו במשרד הייתי אחרי שכמה חודשים לפני שחקרו, לפני ששלחו לי את החקירה למכס כי רציתי להחליף את הרכב הזה ולמזלי הרב בסוף לא החלפתי דרכו. ש: הבנתי. אז מין הסתם זה הודפס אצלך במשרד. ת: אין לי מושג, אני לא זוכר. אתה לא זוכר! לא. ש: הבנתי. ההסכם, הוא שלח לי אותו במייל ויכול להיות שהדפסתי אותו אצלי במשרד ויכול להיות שהוא הביא לי אותו מודפס ממנו. לזכור, אני לא זוכר איפה הוא הודפס. ש: אני מדברת על הרכב הספציפי הזה, אני ממש, אני ממש, הרכב שאתה הזמנת, ת: אני ממש לא זוכר, אני ממש לא זוכר איפה, ואתה משתמש בו. איפה ההדפסה שלו? אני לא זוכר. ש: אתה לא זוכר. ת: איפה הוא הודפס? אני לא זוכר. לא זוכר. (לא ברור) Land Rover. קרוב לוודאי שזה אצלו כי אני לא חושב שיש לי מדפסת שיש לה print. בדרך כלל במדפסת שלי אני לא חושב שיש את הכותרת הזאת למטה. כב’ הש’ ברקאי: אבל יכול להיות גם שאצלך. זה לפי מה שאני שומע. העד, מר א. כהן :כבודו, לא זכור, אם זה היה אצלי, אצלי, אם זה היה אצלו, אצלו. כב’ הש’ ברקאי: תודה. העד, מר א. כהן :קרוב לוודאי שזה אצלו כי בדרך כלל אין לי את השורה התחתונה הזאת. כב’ הש’ ברקאי: אוקי.
ט 6
20
6
21
9 >
23
24
25
26
28
29
45 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
9
15

ש: למה לא צירפת את זה? למה לא צירפת? לנו אין מסמכים כאלה, כי אתה יודע שהחברה כבר לא פעילה. ת: למה? יש פה מייל שהוא שלח לי מייל, ש: המייל, זה לא מצורף. ת: קובץ מצורף, כב’ הש’ ברקאי: רגע גברתי, תני לו לסיים. עוייד שלו : אוקי. כב’ הש’ ברקאי: שזה לא יהפוך לשיחה. כן. העד, מר א. כהן :מה את רוצה? מה רצית שאני אצרף! הוא לשח לי מייל ב-19 לחודש יום לפני כן עם ההסכם. רשום שם מצורף קובץ word עם נושא ייהסכם ארזRange Rover”. תיכף אני אפתח את המייל הזה ונקרא אותו יחד. עוייד שלו : אז בוא אני רק אגיד לך, העד, מר א. כהן :הודעה על נספח 2, רגע, שניה, כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, אדוני. אפשר, מה השאלה הבאה! העד, מר א. כהן :נספח 2, הסכם, רשום פה דויים, עוייד שלו : לא אדוני, זה חשוב שאני אסבר את הנקודה הזאת. העד, מר א. כהן :דויים, שניה, רגע, אפשר לענות? כב’ הש’ ברקאי: אם גברתי רוצה, בבקשה. העד, מר א. כהן :אפשר לענות! כב’ הש’ ברקאי: אם הגברת רוצה שהוא יקרא, אין שום בעיה. העד, מר א. כהן :רשום פה, ייהסכם ארז כהן Range . doc יי, והוא שלח את זה. עוייד שלו : את ההסכם, נכון. אנחנו לא אומרים שלא. העד, מר א. כהן :כן, אי.אמ.ג’י עם ההסכם הזה. ש: ההסכם, איך ההסכם נערך? לאחר שאתה נתת לו את הפרטים של הרכב שאתה רוצה. ההסכם הגיע והוא ערך את הכל איתך לאחר שאתה אמרת לו זה הרכב שאני רוצה’. העד, מר א. כהן הוא הציע לי את זה כמו כל הרכבים האחרים של ג’קי בן זקן. הרכבים אחרים הוא הציע לי את זה, עוייד שלו: מה קשור? הבנתי. העד, מר א. כהן :רשום. מה, אל, ש: כן, כן, הבנתי מה אתה אומר. ת: תראי אני גם, אם את חושבת שאני זוכר את הכל, מה הוא הציע לי, אני לא זוכר. אני גם ניזון חלק מהזיכרון שלי וחלק מהסמסים שהצלחתי למצוא בטלפון שלי.
20
21
23
24
25
25
28
29 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
העד, מר א. כהן:קח אותו ויהיה לי אותו. בבקשה. ש: אתה יודע לומר לי מה המחיר של הרכב? הנטו, בגרמניה.
.49 ,227
9

ש: אלף יורו. ת: כן. ש: זה לפני ההוצאות, כל ההוצאות בגרמניה! ת: רכב, כן. הרכב, כסף שאני צריך לשלם לדילר. ש: הבנתי. בחישוב פשוט ומעיון מאוד פשוט באתר של רשות המיסים רשום במצוין שהייבוא על רכב מגרמניה חל מס קבוע ולאף אחד אין שם שום הנחה של 114 % . ידוע לך את זה? ת: לא. ש: לא בדקת את זה? אני חוזר ואומר בפעם, ש: היה לך נוח, ת: בפעם הכמה, מה שעניין אותי זה המחיר הסופי. אם היה 0 מס או 400 , 000 ₪ מס אני אדיש לזה. מה שעניין אותי בסוף זה המחיר הסופי ולא המרכיבים של המחיר הסופי. מס, הובלה, ביטוח. זה לא עניין אותי, עניין אותי המחיר העסקי, ה-fixed price. ש: תקשיב, יש כאן את העדויות שלך. ת: חתמתי על הסכם, רגע, תני לי להשיב. חתמתי על הסכם מפורש. רשום שם מחיר סופי
.fixed price
20
21
23
24
25
כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, תודה. העד, מר א. כהן :לא עניין אותי שום דבר אחר. כב’ הש’ ברקאי: תודה. אוקי, תודה רבה אדוני. ערייד שלו: הבנתי. אוקי. כב’ הש’ ברקאי: קדימה. עוייד שלו: אני פשוט חוזרת לזה, אדוני, לתצהיר שלך בסעיף 12 ששם אתה מציין שהדבר היחידי שדאגת לגביו הוא מה יהיה מחירו הסופי כולל כל חבויות המס. העד, מר א. כהן :נכון. ש: אתה דאגת. מי שדואג זה מי שיודע או מודע לאיזשהו משהו וזו הסיבה שהוא דואג מן הסתם ובפרט הדגשת את חבויות המס. בהמשך הסעיף פתאום אתה מציין, מאחר ואבישי הדגיש בפניי כי ככל ואתקשר עמו בהסכם לייבוא כך וכך לא רק שהייתי אדיש למחיר הרכב, אלא גם אדיש לכל עלויות המיסים שיחולו על הרכב עד הבאתו לארץ. זה נכון? זה מה שרשום בתצהיר. ת: מה השאלה?
26
28
29
49 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
ש:
מתי נודע לך על כל הסיפור כביכול שדווח איזשהו מס, איזושהי תמורה שקרית לרשויות
המס?
& 69 € 9 € 9 € 9 € 9
15

ת: בחקירה. ש: בחקירה. רק אז נודע לך הכל? ת: כן. לפני החקירה קיבלת איזשהו יעוף משפטי! שום דבר. ידעת על מה אתה נחקר? שום דבר. כלום! כלום. הייתה לך עוד התעסקות עם ייבוא של רכבים בארץ? לפני זה הבאתי דרך מישהו אחר והכל היה בסדר. ש: והכל היה בסדר! ש: כן. ת: כי, כב’ הש’ ברקאי: תקשיב, רגע 2 שאלות. אחד, המישהו האחר, שילמת לו גם fixed? העד, מר א. כהן :כן. כב’ הש’ ברקאי: אז למה לא חזרת אליו? 3 שאלות. למה לא חזרת אליו אם הכל היה טוב! העד, מר א. כהן : לא יודע. אני חושב שהוא כבר, הוא, היה לו איזה מפעל בשר בחיפה וזה היה איזה עיסוק צדדי שלו. בחור בשם לוויתן. כב’ הש’ ברקאי: טוב. כשזימנו אותך, באיזה שלב אמרו לך שזה באזהרה! העד, מר א. כהן :אני חושב שדי בהתחלה אמרו לי. כב’ הש’ ברקאי: לא. בטלפון? בטלפון בוודאי שלא, אבל על ההתחלה אמרו או שזה, העד, מר א. כהן :כן, לא. כב’ הש’ ברקאי: תוך כדי חקירה? אני אבדוק אחר כך. העד, מר א. כהן :אתה רוצה שאני אקרא? לפי דעתי ממש בהתחלה אמרו. כב’ הש’ ברקאי: אני אבדוק אחר כך. העד, מר א. כהן :אפשר לראות את זה, בוא נראה. יש פרוטוקול. כב’ הש’ ברקאי: אני אבדוק, בסדר. העד, מר א. כהן :ובעסקה השנייה,
20
21
23
24
25
26
28
29
51 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
עו”ד נחום: מה סיכום הדברים אבישי! העד, מר ש. כהן : שהוא ימצא לי רכב כרצוני, יציג לי אותו, יציג לי מחיר ויביא את הרכב
עבורי.
15
ש: הוא מצא לך את הרכב! ת: כן. ש: אתה היית מעורב, כב’ הש’ ברקאי: זהו, אדוני, אתה בראשית אבל. לא שאלות של כן ולא. כן, היו שתיים עד עכשיו. ייאתה היית מעורביי זה כבר השלישית של כן ולא, אז לא. ספר על מעורבותך, קרא לזה ככה. עוייד נחום: ספר לי, העד, מר ש. כהן : בייבוא הראשון שעשיתי עם אבישי, כמעט ולא הייתה לי מעורבות. כב’ הש’ ברקאי: טוב. העד, מר ש. כהן: מצא לי רכב, הציע לי אותו, נתן לי מחיר, כב’ הש’ ברקאי: ובייבוא השני? העד, מר ש. כהן : בייבוא השני אותו דבר. כב’ הש’ ברקאי: טוב. כמה היו? העד, מר ש. כהן : 3. כב’ הש’ ברקאי: ובשלישי! העד, מר ש. כהן : בשלישי זה כבר היה אחרת. אני בחרתי את הרכב והוא טיפל בייבוא. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, הלאה. עוייד נחום: אתה היית, האם היית בקשר עם גורמים נוספים בקשר לעסקה הזאת? עוייד שלו: מתנגדת. עו”ד נחום: סליחה! אני, אם הייתי! כב’ הש’ ברקאי: לא, לא, לא, אדוני, זהו. זה פה הנגדית. לא האם. עוייד נחום: מי הנחה אותך לגבי, עוייד שלו : מתנגדת. כב’ הש’ ברקאי: רגע, צריך לשמוע את השאלה. עו”ד נחום: מי הנחה אותך לגבי אופן התשלום! כב’ הש’ ברקאי: מה ההתנגדות! העד, מר ש. כהן: קיבלתי הצעה, כב’ הש’ ברקאי: שניה אדוני. ערייד שלו: השאלה היא שאלה שלא מאפיינת חקירה ראשית, יותר מאפיינת חקירה נגדית. אני אבקש לתחום,
20
21
23
24
25
26
28
29
25 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
:

כב’ הש’ ברקאי: תודה. העד, מר א. כהן :בבקשה. רשום ייהוצאות בחוייל, הוצאה ימית, תשלומי מיסים, תשלומי נמל, שטיחים, זוג מפתחותיי. רשום. עוייד שלו : אז ידעת את הדברים האלה כשחתמת על ההסכם. ת: זה היה, זה היה דברים שאבישי רשם אותם. ש: אבישי מעל החוק! אתה משפטן. ת: סליחה? עכשיו, אני אבוא, אגיד לך, ת: אני לא עסקתי, לא עסקתי יום אחד כעוייד. כב’ הש’ ברקאי: אדוני, אדוני, עוייד שלו: אני לא שאלתי אם עסקת. העד, מר א. כהן :אני רק למדתי משפטים, כב’ השי גלם: תן לה לסיים, תן לה לסיים, עוייד שלו: תן לי רק לסיים שאלה. העד, מר א. כהן :לא לומדים בלימודים המשפטים את הדברים האלה. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, אדוני. תן לה, עוייד שלו: תן לי רק לסיים שאלה. אתה לא משפטן, היום אני אגיד לך. אני פה, אני אחתים אותך על הסכם. העד, מר א. כהן :כן. ש: בוא תגנוב לי מהבנק הזה אפילו שיש בדין 3 שנים שתכנס לכלא סתם, אבל אני אחראית שלא תכנס לכלא.
15
לר
20
2
22
23
החלטה
24
אין צורך להשיב על השאלה כך.
25
26
27
28

ניתנה והודעה היום כ”ח אדר ב’ תשע”ט, 04 / 04 / 2019 במעמד הנוכחים.
//
אביים ברקאי, שופט
53 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019

ת: כי הוא שלח לי לפי לוי יצחק. ש: לא זה, ת: אבישי שלח לי את לוי יצחק. זה היה 400, באותו, באותו מחיר שאני קניתי, 400 , 000 ₪. כן, אני זוכר. ש: החיסכון שלך, ת: צירפנו את זה! בוא נראה אם צירפנו, רגע, שניה. ש: 160, 185, ת: תני לי לענות. אני זוכר שזה היה 400 ומשהו, בואי נראה אם ציפרנו את זה ואם לא אז אפשר לצרף. ש: לא צירפתם. ת: בסדר אז אפשר לצרף. כב’ הש’ ברקאי: מה השאלה הבאה! החיסכון שלך, העד, מר א. כהן :אפשר לצרף. אני זוכר מה הוא שלח לי. 400 ומשהו, עוייד שלו: כי לפי המספר של הרכב, ת: הוא שלח לי לצורכי הביטוח, ש :ולי הרכישה, אדוני, הוא רצה לחסוך לעצמו 185 , 000 ₪ ולא כמו שהצגת בין 100 ל-150 אלף. ת: אני לא זוכר בדיוק כמה, בסביבות ה-150, ש: ועדיין עם התשלום לרשות המס עדיין חסכת 25 , 000 ₪. סליחה! עדיין עם התשלום לרשות המס ששילמת בגובה 160 , 000 ₪ עדיין חסכת 25 , 000 ₪. ת: לא, השומה שלו, השומה שלו, השמאות שהוא שלח הייתה 400 ומשהו אלף ₪. לא, לנו אין את זה. הצגנו לפרוטוקול. ת: הוא, הוא, ש: אתם לא צירפתם את זה. ת: חבריה, הוא הביא לי את השמאות וזה רשום גם בהסכם שהוא מוציא לי את השמאות. אז למה הוא לא צירף? למה הוא לא צירף! רשום. ש: לנו אין, החברה לא פעילה ולא קיימת. ביקשנו מכם שתצרפו, לכם לא היה את זה. ת: אז בסדר, אז אנחנו נמצא את זה. אז נמצא את זה, נמצא את זה. לפי דעתי צריך להיות לנו. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. מה השאלה הבאה? עוייד שלו: אוקי. מחיר הרכב בנספח הוא 227, 49 יורו, נכון? העד, מר א. כהן :בנטו רשום.
૯ કે હું કે
55 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
ש:
אני פשוט לא מבינה איך בן אדם כמוך לא מתעניין ומקטין או עוצם עיניים, בגלל זה אני הולך לבן אדם כמו אבישי לגזיאל שיביא לי את הרכב במחיר מסוים, זה
הכל.
9 6
9
15
6
ת.
9 6

ש: מחיר מסוים. ת: זו בדיוק המטרה שאני הלכתי עליה. ש: תגיד לי, חוץ מה-2000 יורו שהעברת כתשלום לחברה עבור שירותים שלה, העברת עוד איזשהו תשלום! ש: אני לא העברתי, אני לא נכנסתי לעניין העמלה של אבישי. לא, לא ידעתי כמה, ת: לא הבנתי. מה זאת אומרת, רשום בהסכם. ש: לא ידעתי כמה העמלה שלו. לא, הייתי אדיש לזה. שוב פעם אני אומר לך, המחיר הסופי זה מה שעניין אותי. אני לא מבינה. אתה חותם עם בן אדם הסכם על מחיר כזה, זה, לא קנית נעליים. נו, טוב. ש: אתה קונה פה רכב במאות אלפי שקלים. לא מעניין אותך מה העמלה שהוא מרוויח? לא. לא. לא עניין אותך כלום! ת: לא. ש: לא עניין אותך שגובה המס הוא פתאום שולי! לא. לא עניין אותך כלום! לא. לא. אוקי. לא. לא. תאמר לי, ת: תשאלי עוד פעם, אני אענה לך עוד פעם. לא עניין אותי, עניין אותי רק המחיר הסופי. אתה חתמת על ההסכם, אתה חתמת על ההסכם הזה. שוב פעם, ההסכם פה מדבר בעד עצמו. רשום פה, כב’ הש’ ברקאי: אדוני, בסדר. אין צורך. אמרת את זה מספר פעמים, העד, מר א. כהן :היא ממשיכה, היא ממשיכה לשאול את אותו דבר, ואני אענה לה אותו דבר. כב’ הש’ ברקאי: והעוייד שלך, אמרת מספר דברים והעוייד שלך ניסח את זה היטב גם. העד, מר א. כהן :היא תקרא, היא תקרא, היא תקרא את ההסכם והיא תבין. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, הלאה.
6
20
ת:
21
ש:
ת:
23
24
25
6
26
3
28
29
57 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
11
15

ת: כמה מאות יורואים אני דורש קבלה או חשבונית? זה גם היה למיטב זכרוני, אני לא זוכר בדיוק כמה. ש: למיטב זיכרונך. אוקי. בהסכם, כב’ הש’ ברקאי: אדוני, אני שואל שוב, עוייד שלו: העברת, כב’ הש’ ברקאי: על מה שענית. כמה מאות יורו זה, כמה סך הכל העברת לו? העד, מר א. כהן : 88 , 000 . עוייד שלו : לא. שקר אדוני, ממש לא. ממש לא. הוא מטעה את בית המשפט. העד, מר א. כהן :טוב. ש: הוא העביר לנתבעת 1 לחברה 2000 יורו בלבד כעמלה. כל היתר הועברו לחשבונות שונים בחו”ל. זה מה שהוא העביר מהחשבון שלו. כב’ הש’ ברקאי: כמה כסף יצא מהכיס שלך בסך הכל? העד, מר א. כהן : 88 , 000 יורו בלי התוספת, כב’ הש’ ברקאי: בלי מה? העד, מר א. כהן :בלי התוספת אחרי זה לרשות המיסים. עבור הרכב הזה עד החקירה ועד התשלום, 88 , 000 יורו. כב’ הש’ ברקאי: בסדר. שאלה ששמענו. כן. עוייד שלו : מתוך ה-88, לא, זה מאוד חשוב, הנקודה הזאת. העד, מר א. כהן :אם לא הייתי, אם לא הייתי מעביר, סליחה, אם לא הייתה מעביר מן הסתם הוא היה דורש את זה. כב’ הש’ ברקאי: מה השאלה הבאה? תודה. מה השאלה הבאה? עוייד שלו: לא, זה חשוב לי אדוני שהוא יאשר שהוא העביר לחברה מה שיש לנו ומהקבלות שיש לנו ולמיטב זיכרוננו וידיעתנו, אדוני, כב’ הש’ ברקאי: תקשיבי, עוייד שלו: הוא העביר רק 2000 יורו. כל דבר אחר שאין לך אסמכתא, אני מבקשת שלא תציין את זה. העד, מר א. כהן :שוב אני אומר, ש: כן, ת: למיטב זכרוני כן העברתי אבל זה לא סכום גדול. גם אם העברתי זה סכום קטן ואם זה משנה לך הרבה אז את יכולה להתחשב בזה או לא. לי זה לא שינה, שינה בסוף ששילמתי את ה 88 , 000 יורו. ש: אוקי. כתוב בהסכם ש- 51 , 426 יורו מערך הקנייה יועבר בהעברה בנקאית, נכון?
20
21
22
45
24
25
26
28
29
59 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
9 €
15

כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, הלאה. עוייד שלו : תיכף אני אגיע לזה. לגבי המייל, רשמת, זה ייחשבון גרמניה העברהיי ייאנחנו נדבר בטלפון, אגיד לך כמה להעביר ואידיי. למה לא צירפת את המייל שאתה שלחת לו? העד, מר א. כהן :זה המיילים שנשמרו. אני לא, ש: וזה היחיד! רק התגובה שלו? למה לא צירפת את המייל שאתה שלחת לו? ת: יש לו את המייל שאני צירפתי, ש: אתה יודע שלא כי החברה לא פעילה, ת: למה לא? כי אין, החברה לא פעילה, זה לא מייל אישי, ת: אז למה את באה אליי? למה את אומרת שכל המיילים שלי לא נשמרים? ש: כי זה היה מייל, כב’ הש’ ברקאי: אדוני, זו לא שיחה, עוייד שלו : זה היה מייל תגובה לשאלה שלך.. ואם מן הסתם היה לו משהו להסתיר או אם זאת הייתה שיטה, מן הסתם הוא לא היה כותב לך את זה. עוייד נחום: מה השאלה? עוייד שלו: הוא כשהוא דיבר איתך בטלפון, הוא אמר לך איך להעביר, כמה ואיך, לפי תנאי התשלום. לפי החשבון שהוא קיבל מהדילר שאתה הפנת אותו אליו. העד, מר א. כהן :ממש לא. ממש לא. ממש לא. כב’ הש’ ברקאי: טוב, הציגו לך גרסה, הציגו לך גרסה. עוייד שלו : עם תום ברג. העד, מר א. כהן :ממש לא. ממש ללא. עוייד שלו: הוא לא דיבר איתך, בשום דרך להעביר בשתי פעימות וכאלה. כסי השי ברקאי:תודה. אדוני, הציגו לך גרסה. מה אתה אומר על זה? העד, מר א. כהן :רשום פה, רשום פה גם בהסכם עצמו, ערייד שלו : כן! העד, מר א. כהן :גם בהסכם עצמו, כב’ הש’ ברקאי: כן! מה רשום! העד, מר א. כהן :שניה, רשום, רשום, כב’ הש’ ברקאי: אין צורך לצטט. העד, מר א. כהן :לא, בסדר, אדוני, אני לא זוכר, אני רק זוכר שמצוין אפילו בהסכם. ייתנאי תשלום 51 זה נקודה שניה בתנאי תשלום, 51 , 426 יורו מערך הקניה, העברה בנקאית לחוייל של חברה MG motors תעביר למזמין. פרטי החשבון לא יאוחר מחמישה ימים ללא הסכם זה.”
20
21
23
24
25
26
28
29
61 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
6
9
3
15

העד, מר א. כהן :סומך על בית המשפט, אין בעיה. סומך על בבית המשפט. ב-20 לחודש העברתי, לא, זה ה-26. 36 , 776 יורו. ש: וההעברה, ת: ועוד העברה ב-23 לחודש. 20 , 000 ומשהו יורו. כן. 20 , 400 . ש: יש לך אסמכתא שמוכיחה שאבישי דיבר איתך, הוא שלח לך איזשהו סמס או איזשהו דואר אלקטרוני ב-23 לחודש או ב-26 לחודש שאומר לך להעביר או לפצל את התשלום. ת: שוב פעם, אני, לא נשמרים אצלי כל המיילים, כל, לפני 5 , 6 שנים. אני ראיתי שצירפת אסופה יפה. לנו מאידך, לנו אין שום דבר. בבקשה. חבל שלכם אין. ש: לנו! חבל שלכם אין. ש: אז איך יש לך, אז באופן סלקטיבי, יש ואין? כב’ הש’ ברקאי: טוב, זו תשובתו, זו תשובתו. העד, מר א. כהן:איך, היה עדיף לי אם היה לכם ומאוד תמוה גם שלכם אין. כב’ הש’ ברקאי: טוב, תודה רבה. עוייד שלו : אוקי. לא אדוני, כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה על התשובה. העד, מר א. כהן :יכולתם לסתור את זה בכל מייל או סמס שלכם. אני לא ידעתי שנמחקו לכם. יכולתם לסתור את זה. כב’ הש’ ברקאי: תודה, תודה רבה אדוני. תודה. מה, עוייד שלו : לאיזה חשבון, כב’ הש’ ברקאי: מה מצבנו בחקירה, גברתי? ערייד שלו : שקצת מתארך, יש לי עוד קצת. כב’ הש’ ברקאי: זה בסדר שמתארך, רק תני לי הערכת מצב. עוייד שלו: חשבתי שזה יסתכם ב-20 דקות, אבל אני אצטרך אולי עוד 20 דקות. כב’ הש’ ברקאי: הספיק 20 דקות. לא, אבל לקחת, גם את השני לקחת. כמה עמודים יש לך ובאיזה עמוד את! עוייד שלו: אני, נשאר עוד עמוד, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: בסדר גמור. עוייד שלו: בסדר! עברנו רק עוד עמוד, בסדר? תאמר לי, כב’ הש’ ברקאי: כמה עברנו עד עכשיו! עמוד אחד אמרת! עוייד שלו: כמעט, לא יותר,
20
21
23
24
25
26
28
29
63 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
15

מגרמניה וסוכן אחר הקצה אותו לישראל, ככל הנראה. עברה בנקאית נעשתה אליי כי אני איש בטחון לכסף המובא ואני מעביר את הכסף לספק שיקצה את הרכב. ואני קיבלתי רק עמלה בלבד מהלקוח שמצוין בחשבון”. כב’ הש’ ברקאי: טוב, תודה. מה, מה השאלה? העד, מר א. כהן :מה השאלה? מה השאלה? עוייד שלו : איך אתה טוען שאתה לא מכיר את תום ברג ותום ברג אומר שאת העמלה הוא קיבל ממך! איזו עמלה! הוא, אבישי, אמר לי להעביר לו כסף, את הכסף לגרמניה. מבחינתי, ש: שמעתי את זה, אני רוצה לדעת על תום ברג, הוא חוזר על התשובה. כב’ הש’ ברקאי: כן, אבל הוא אומר, הוא אומר, העד, מר א. כהן :אני בחיים לא ראיתי אותו, כב’ הש’ ברקאי: שניה רגע, איפה הוא אומר בחקירה שהוא מכיר אותו? כן, יש לי בעיה עם המיקרופון. עוייד שלו: הוא אומר, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: איפה הוא אומר בחקירה שהוא, העד, מר א. כהן :אני! עוייד שלו : קיבלתי, מציגים לו, אדוני, כב’ הש’ ברקאי: כן, זה שהוא אומר קיבלתי אבל הוא לא אומר “נפגשנו בחנות ברחוב או איפשהו. עוייד שלו: לא, אדוני ירד לסוף דעתי, מציגים לו את ההעברה של ה 20 , 400 , כב’ הש’ ברקאי: כן. עוייד שלו : לתום ברג. כב’ הש’ ברקאי: כן. עוייד שלו : והוא אומר שהוא קיבל רק עמלה בלבד מהלקוח שמצוין בחשבון. כב’ הש’ ברקאי: אז זה לא אומר, שניה רגע אדוני, זה אומר שהם מכירים אז? עוייד שלו: אדוני, איך הוא יקבל, למה הוא לא ציין את נתבע 2 או נתבעת 1: למה הוא לא ציין שהוא קיבל עמלה? כב’ הש’ ברקאי: טוב. העד, מר א. כהן :מי העביר, אבל הוא העביר לי, עוייד שלו: מאחד מהנתבעים! כב’ הש’ ברקאי: בסדר. עוייד שלו: למה הוא ציין את,
20
21
23
24
25
26
28
29
65 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו ת”א 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
03 מרץ 2019
כב’ הש’ ברקאי: גברתי, זאת התשובה שלו בכל פעם, שהוא בא ואומר אני חתמתי על ההסכם והודעתי לפי ההסכם. זו תשובתו. עוייד שלו : אז אני אחזור ואחדד את השאלה, כב’ הש’ ברקאי: אני לא יודע זו האמת או לא אמת. נדע בסוף. עוייד שלו: אם העברת 51 , 000 בשתי פעימות לאדם שאתה לא מכיר בגרמניה לחשבון שאתה לא מכיר בגרמניה ואין לך שום אסמכתא? העד, מר א. כהן :כן.
החלטה
התשובה לשאלה הזאת ניתנה כבר.
12
14
15

ניתנה והודעה היום כ”ח אדר ב’ תשע”ט, 04 / 04 / 2019 במעמד הנוכחים.
16
17
/ /
אביים ברקאי, שופט
We
2o
כב’ הש’ ברקאי: תודה. עוייד שלו : אוקי. כב’ הש’ ברקאי: היא ניתנה גם עם ההקלטה עצמה. כן. עוייד שלו: מה היה הדיווח לרשויות המס בארץ על גובה הרכב? העד, מר א. כהן לפי הרשומון שהראו לי 20 ומשהו אלף יורו.
23
.20,400
24
ת:
25

26
ת:
27 כן. שזה בגובה ההעברה הראשונה שביצעת. לפי מה שאבישי אמר לי להעביר. לפי מה שאבישי אמר לך להעביר? כן. ושוב פעם אין לך שום אסמכתא שאבישי באמת מראה לך, אומר לך להעביר את ה

ת: ש:
.20,400 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
9
ת: נו באמת. כב’ הש’ ברקאי: אדוני, היא תסיים לשאול את השאלה, עוייד שלו : אבישי לא היה זה שמילא או שהצהיר על גובה המס של הרכב. העד, מר א. כהן :אני לא, עוייד שלו : ואתה יודע את זה. כב’ הש’ ברקאי: מה אתה אומר על זה עכשיו? כן! העד, מר א. כהן :סליחה! כב’ הש’ ברקאי: מה תשובתך! העד, מר א. כהן :אני לא הצהרתי על גובה המס. החתימה שלי הייתה מזויפת. לא אני הצהרתי, לא ידעתי בכלל מה זה רשומון לפני שחקרו אותי. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. עוייד שלו : נחזור לשאלה ששאלתי אותך בהתחלה. רשות מס, רשות המיסים בארץ, אם אני אבוא, או כל מי שיבוא, אני אבוא לפעול בשמך. מישהו יקבל ממני איזשהו דיווח! איזשהו מסמך! איזשהו משהו אם אני לא אציג ייפוי כוח? כב’ הש’ ברקאי: אומרת לך, אומרת לך שאתה היית צריך לדעת שלא יכול להיות לא אתה מדווח על המס. מה אתה אומר על זה? העד, מר א. כהן :הם הציגו ייפוי כוח מזויף, על סמך זה הם פעלו. עוייד שלו : קיבלת רכב לארץ. ת: כן? ש: לא נדלקו לך נורות איך קיבלת את הרכב? מי דיווח? אם זה לא אתה, אתה טוען שזה לא אתה. אז איך הם דיווחו, מה הם דיווחו! ת: הכל אבישי. סמכתי הכל על אבישי. ש: איך אבישי יעשה אם אין לו ייפוי כוח! ת: זה אני כבר לא יודע. אני לא בקיא בפרוצדורות, גם אמרתי את זה בחקירה. אני לא בקיא
15
20
21
22
25
24
ברשומון,
25
26
28
ש: אתה לא בקיא? ת: לא הבאתי, כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. העד, מר א. כהן :גפרור, עוייד שלו: אתה עוסק הדירקטוריון בחברות בנייה ואתה לא יודע? העד, מר א. כהן :אני עסקן, אני עוסק בנדליין. תשאלי אותי על עסקאות נדליין ואם טעיתי במשהו את יכולה לבוא אליי בטענות. אני מומחה בדברים האלו.
29
69 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
6
9
9 6
15

העד, מר א. כהן :לא, עוייד שלו: הוא אמר ממני, אדוני. העד, מר א. כהן :אני טענתי, זה רשום בחקירה שלי, תלכו לאבישי. אני חתמתי איתו והוא צריך לשלם את זה, לא אני צריך לשלם את זה. היה לי איתו הסכם fixed price. עוייד שלו: ההסכם fixed price, העד, מר א. כהן :כן? ש: אני, תיכף נחזור אליו. אני שואלת אותך לגבי המס שדווח בשקר. ממי הוא נחסך! מהנתבעים או ממך? מי היה אמור לשלם אותו בלאו הכי! בלי שום קשר לגובה הרכב! ת: בסוף הוא, בסוף רשויות המס החליטו שהוא נחסך ממני ולכן הם אילצו אותי לשלם. בלי שום קשר לרשויות המס. היית אמור לשלם את המס הזה! בסופו של יום כן, כי הם דרשו את זה ממני ומבחינתם אז כן. אם היית מזמין מחר ממתווך אחר, היית צריך לשלם את גובה המס? את ה-114 % ? כמה שלא יהיה המס, אז כן. ש: היית צריך לשלם את זה. אוקי. ת: אבל לפי מחיר הרכב. כב’ הש’ ברקאי: בסדר, אדוני. קדימה. עוייד שלו: תגיד לי, בכתב הערבות שצירפתם, שטענתם, כב’ הש’ ברקאי: הוא לא בא בטענות על המס, הוא בא בטענות על הסך הכל. זו העמדה שלו כל הזמן, עוייד שלו: ברור אדוני. כב’ הש’ ברקאי: אני לא יודע אם היא נכונה או לא. העמדה שלו כל הזמן זה באתי, נתתי לו X כסף, אמרתי לו תביא לי מפתחי עוייד שלו : נכון. תוך כדי, תוך עצימת עיניים, אדוני רואה את האופי הסלקטיבי שמציינים ראיות, מעלימים ראיות, עדים למיניהם, אלה שממליצים ואלה שלא ממליצים וכאלה. העד, מר א. כהן :הכל נחשף בפוליגרף, אין בעיה. כב’ הש’ ברקאי: קדימה. העד, מר א. כהן :הכל, אם הוא ילך (לא ברור), בבקשה. עוייד שלו: הפוליגרף הוא לא קביל. זו לא ראייה קבילה בבית המשפט. כב’ הש’ ברקאי: אין צורך, לא, לא, ערייד שלו : ותפסיקו להשתמש בזה. כב’ הש’ ברקאי: על דוכן העדים, על דוכן העדים זה לנסות לברר עובדות. אין צורך להתנצח. קדימה.
20
21
45
24
25
26
28
29
71 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
ME ש
ם
החלטה ברבים המקרים שבהם עד מגיע ומעיד על דוכן העדים ביחס למחלוקת כזו או אחרת, בין אם התנהל תיק משפטי ובין אם לאו. העובדה שהמחלוקת של העד הסתיימה בפשרה אינה מונעת ממנו להעיד כאן. עם זאת תשומת הלב לשעון, ולכך שיש לסיים את החקירה.

o N ה F E 6 6 o

ניתנה והודעה היום כ”ח אדר ב’ תשע”ט, 04 / 04 / 2019 במעמד הנוכחים.
//
אביים ברקאי, שופט
כב’ הש’ ברקאי: בבקשה אדוני, בקצרה. העד, מר ש. כהן : אני לא, על מה, מה אני צריך להגיד? כב’ הש’ ברקאי: תענה על השאלה, עו”ד נחום: השאלה הייתה, מה היה השלב שבה התערבה רשות המיסים, כב’ הש’ ברקאי: מה קרה עם רשות המיסים? תגיד בקצרה. העד, מר ש. כהן : ברכב שהבאתי, הבאנו, קיבלנו, יום אחד קיבלתי טלפון מרשות המיסים אתה מוזמן לחקירה במכס אשדודי כב’ הש’ ברקאי: שזה השלישי! זה הייבוא השלישי! העד, מר ש. כהן : לא, זה השני. כב’ הש’ ברקאי: זה השני? טוב. העד, מר ש. כהן : כן. אתה מוזמן לחקירה במכס אשדוד. הלכתי, בעצם האוטו יובא, נרשם על שם אשתי, אז הזמינו את אשתי. והיא כמובן אמרה שהיא לא הייתה מעורבת, אני הייתי מעורב, וזה נכון. ואז אני נחקרתי ונשאלתי עשרות שאלות על איך היה הייבוא! מי שילם? מה
שילם?

כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. קדימה. עוייד נחום: ואיך זה הסתיים! כב’ הש’ ברקאי: הסתיים בזה שנאלצתי לשלם עוד 66 , 000 ₪ עבור הפרשי מס שלא שולמו לרות
המכס.
27 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019

ת: שקר וכזב בכל מילה שאמרת. שקר וכזב. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה, אדוני. עוייד שלו : איך בן אדם, העד, מר א. כהן :אני יכול ללכת, בפעם השנייה אני אומר לך, 100 פוליגרפים תיקחי אותי וגם אותו. וגם אותו. ובואי נראה, ש: אנחנו גם, אנחנו גם, אנחנו גם נגיע לזה, כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה אדוני. תודה רבה, אדוני. זה היה ניסיון. אם היית אומר ‘נכון’ אז היה נגמר התיק, אבל אתה אומר לא נכון’ וזהו. הוא חוזר על גרסתו. קדימה. עוייד שלו: איך יכול להיות שאדם בסדר, אני באמת, אתה לא אדם מן הישוב, אתה לא אדם רגיל, אתה איש עסקים. כב’ הש’ ברקאי: אין צורך, גברתי. עוייד שלו: אתה ממולח, לא, אדוני זה מאוד חשוב. כב’ הש’ ברקאי: את זה אפשר להגיד בסיכומים, עוייד שלו: אתה מחזיק, זו שאלה, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: הוא לא יקרוס עכשיו על הדוכן ויגיד ‘נכון, סליחה’ עוייד שלו: אדוני, זו שאלה אחרונה שלי. כב’ הש’ ברקאי: בבקשה, כן. העד, מר א. כהן :עוד סופרלטיבים! נראה טוב? משהו? תני עוד קצת מחמאות אולי, כן. כב’ הש’ ברקאי: אחרי החקירה, לא בחקירה. כן. עוייד שלו: יש לך, אתה מחזיק ב-2 תארים. אתה מחזיק ב-2 תארים. אחד מהם של משפטן, אתה עוסק בהסכמים, אני מאמינה, באופן שוטף אם אתה חבר בדירקטוריון ויש לך חברות בניה. אתה מתעסק עם רשויות המס. לא יכול להיות, ייבאת רכב קודם בייבוא אישי, חברים שלך. לא יכול להיות שידעת את כל הדברים האלה, ופה אתה טוען שלא ידעת על גובה המס, לא ידעת שצריך ייפוי כוח. לא ידעת איך אבישי בכלל הביא את הארץ, את הרכב לארץ בכלל לא ידעת שחתמת על ייפוי כוח. הכל זה שקר. לא ידעת שגובה המס שחסכת הוא 31 , 000 יורו ממה ששילמת. כל אלה לא ידעת! כב’ הש’ ברקאי: טוב, אדוני, מה עמדתך על הדבר הזה במשפט אחד. העד, מר א. כהן :עניתי על זה, עניתי על זה לפני חצי שעה לפי דעתי. היו לי 2 דברים, הסכם חתום, מפורש וברור עם מחיר סופי ומישהו שסמכתי עליו ושהומלץ. זה הכל. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. העד, מר א. כהן :זה הספיק לי. עוייד שלו: יש לי שאלה אחרונה.
21
73 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019

כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. סיימנו. ערייד שלו: אדוני, אפשר הפסקה קטנה? כי אני קצת, אפשר הפסקה כמה דקות! כב’ הש’ ברקאי: מה? הפסקה? כן. אפשר. אתה יכול להוריד את ההקלטה בבקשה? טוב. בבקשה מר לגזיאל, בוא בבקשה לדוכן. מה זה? התצהיר בלבד! דובר: כן, זה התצהיר. כב’ הש’ ברקאי: טוב, אני רואה שאתה, אני לא יכול שלא לגעת במכונית. דובר: איך? כב’ הש’ ברקאי: אוקי. עוייד שלו : של מי המכוניות האלה? כב’ הש’ ברקאי: ישבו פה באולם לפניי כאלה שעוסקים בתיקים עם מכוניות. טוב, אדוני אתה מוזהר לומר את האמת וכל האמת שאם לא כן תהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק. 13 : 12 . כמה זמן אדוני מעריך את החקירה! עוייד נחום: רבע שעה, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: ה-20 דקות נהיה שעה, אבל בוא נראה אם אדוני מסיים עוד רבע שעה. עוייד נחום: חקירה נגדית קצרה. חקירה נגדית קצרה. כב’ הש’ ברקאי: תודה.
ע.ה/1 מר לגזיאל, לאחר שהוזהר כחוק, משיב בחקירה נגדית לעורך הדין נחום: עוייד נחום: שלום מר לגזיאל. העד מר לגזיל: וברכה. ש: אני מבין שאתה קצת מבין ברכבים, כן? מאיזו שנה אתה מתעסק בענף הרכב?
מ-2007.

מ-2007 אתה מתעסק בייבוא אישי של רכבי יוקרה או של רכבים מכל סוג? אני מתעסק בייעוץ ותיווך בייבוא אישי. ש: הבנתי. כיום אני יבואן רשמי מורשה משרד התחבורה ומתווך מורשה משרד התחבורה, מורשה המדינה מהמכס. את האמת שמאוד התרשמתי מהפעילות שאתה עושה. אני מבין שאתה למעשה, באים אליך אנשים, אתה נותן להם קורת גג, שיכולים לקנות רכב בייבוא אישי בראש שקט. תענה לנו רק שיישמעו אותך. ת: אני נותן להם ייעוץ. אוקי.
ש:
75 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
עו”ד נחום: זאת אומרת לגרסתך, הצגת לו הרבה רכבים אבל דווקא את הרכב ספציפית שנקנה, זה לא אתה הצגת לו. העד מר לגזיאל: לא. ש: זאת הגרסה שלך. ת: אמת. גם נתתי לו את הכתובת של האתר, שיחפש רכבים בחוץ לארץ, וכך הוא עשה. ש: הבנתי. תגיד לי, ומה היום הפעילות שלך? מה אתה עושה היום? ת: היום אני במספר תחומים. 1, אני יזם בתחום נדליין. מעבר לזה אני קבלן של עבודות עפר וייבואן רשמי, אמרתי שוב פעם, משרד התחבורה. לא עזבתי עדיין את התחום. ש: הבנתי. מה זה חברת אבישי לגזיאל אוטומוביל? ת: זו חברה שמתעסקת היום בייבוא מקביל. ש: הבנתי. תאשר לי שזה אתר האינטרנט של החברה? ככה נראה אתר האינטרנט של
ל
החברה!

ת: אמת. ש: כן, כן, כן. אני מבקש לצרף את זה כמוצג, אדוני. עוייד שלו: תציג לי את זה בבקשה. כב’ הש’ ברקאי: תראה את זה לחברתך ואחר כך תראה לי. עוייד נחום: זה אכן אתר האינטרנט שלכם? העד מר לגזיאל: נכון לעכשיו כן. כב’ הש’ ברקאי: גברתי זה, יש התנגדות! שניה, יש התנגדות? עוייד שלו : לא. כב’ הש’ ברקאי: לא, אוקי. אתר אינטרנט, סליחה. 4 עמודים שנחזים, כמוצעים מאתר אינטרנט של אבישי לגזיאל אוטומוביל, עוייד שלו: אדוני אני מבקשת לציין שזו החברה שהיום בבעלות הנתבע 2, עו”ד נחום: כן, כן, זה מה שהוא אמר. עוייד שלו : אוקי. כב’ הש’ ברקאי: 4 עמודים שעל פניו, לא, כתוב, עו”ד נחום: זה היבואן המקביל. כב’ הש’ ברקאי: לא, אבל כתוב י2007 since’. העד מר לגזיאל: 2007 since, אתה יודע, קצת משהו שיווקי, לא משהו מעבר לזה. באמת התעסקתי אז בזמנו, משנת 2007. כב’ הש’ ברקאי: טוב. 4 עמודים מוגשים ומצורפים ומסומנים לגזיאל 1. עוייד נחום: בעמוד השני זו התמונה שלך!
77 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו ת”א 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
03 מרץ 2019
4

עוייד שלו: אדוני, אני מתנגדת לשאלה. העד מר לגזיאל: אי כל, אני לא יודע על איזה תלונות אתה מדבר מלבד פה שאני עומד בשביל ארז כהן או לא יודע מה מו מי, ושלמה כהן כדי, שגם לא הגיע להליך בית המשפט בכלל אפילו, אז אני לא יודע על איזה תלונות אתה מדבר. 2, אני לא סגרתי, סגרתי אותם מאילוצים והחברה נמכרה גם כן באילוצים בגלל סכסוך עסקי בין שותפים. אז לא יודע על מה אתה מדבר. אני המשכתי את הדרך שלי, עוייד נחום: מי זה קובי זיתוני! העד מר לגזיאל: מי! ש: מי זה קובי זיתוני! ת: אין לי מושג. ש: לא מכיר? לא אדם נוסף שתבע אותך על אותו, ת: תבע אותי! כן. תבע אותך ואת חברת אי.אמ.ג’י מוטורס. ת: אי כל, יכול לתבוע את אי.אמ.ג’י מוטורס לא תובע אותי, אז אני לא יודע. שאלתי האם אתה מכיר, ת: אני, האם אתה מכיר תביעה של קובי זיתוני! כן או לא? ת: לא. לא מכיר תביעה כזאת? ת: לא. אוקי. לא הוגשה נגד אי.אמ.ג’י מוטורס תביעה על ידי קובי זיתוני! יכול להיות שהוגשה, לא הגישו דרכי. אני לא קיבלתי כלום. הבנתי. נחקרת ברשות המיסים! באיזה עניין? בעניין של רכבים בייבוא אישי.
ש :
ש :
ת:
ת:
לא.
ת:
למה סירבת להמציא לתיק הזה את המסמכים, מסמכי החקירה ברשות המיסים! מה, מה? למה סירבת להמציא בתיק את מסמכי החקירה של רשות המיסים! לא נחקרתי ברשות המיסים בעניין הרכבים, משהו שהוא רלוונטי לפה. לא הבנתי. על מה נחקרת?
ש
. שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019

העד מר לגזיאל: כן. ש: מאשר. כב’ הש’ ברקאי: תמונות, 2 תמונות מוגשות, מסומנות. לגזיאל 2. עו”ד נחום: ואני מציג לך תמונות מאתר הפייסבוק שלך. תאשר לי שזה אתר הפייסבוק של החברה. העד מר לגזיאל: אכן כן. ש: פה אתה למעשה מפרסם תמונות של רכבים, כב’ הש’ ברקאי: אסופת דפים מאתר הפייסבוק של אבישי לגזיאל אוטומוביל. מוגש, מסומן לגזיאל 3. עוייד נחום: זה אתר הפייסבוק שאתה מפעיל? העד מר לגזיאל : כן. ש: ואתה למעשה מציע בו רכבים בייבוא אישי? ייבוא מקביל? ת: ייבוא מקביל למלאי בארץ. וגם ייבוא אישי, כן? אני הכל, עוד הפעם. היום תחת קורת גג אחת הכל. ש: אני מציג לך הסכם שנחתם בינך לבין מר ארז כהן מיום ה- 20 . 11 . 12 . אתה מכיר את ההסכם הזה! ת: כן, זה הסכם שנחתם בין החברה לבין ארז. ש: נכון שאתה ערכת את ההסכם הזה? ת: החברה ערכה אותו מזמנו. לא זוכר להגיד לך מי ערך אותו ספציפית קובץ וורד שלו, אבל זה שייך לחברה. ש: זה הסכם סטנדרטי שעליו החתמת כל לקוח! ת: פלוס מינוס, כן. למיטב זכרוני כן. ש: נכון שבשנת 2017 תבעה אותך גברת רבקה כהן? ולאחר מכן הצטרף גם שלמה כהן לתביעה, שנכח פה בדיון היום! ת: רבקה כהן תבעה אותי, כן. מן הסתם הוא הצטרף לתביעה כי איתו התנהלתי. עכשיו אני מציג לך את נספח 1, נספח א’ לכתב התביעה של רבקה כהן. כב’ הש’ ברקאי: אל תענה עדיין, אדוני, די. עוייד שלו : אדוני, אני מתנגדת. כב’ הש’ ברקאי: מה זה משנה? עוייד שלו : אני לא מבינה מה, עוייד נחום: האם זה אותו הסכם של החברה? אותו הסכם סטנדרטי שדיברת עליו? עוייד שלו: אדוני, אני מתנגדת.
81 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
כב’ הש’ ברקאי: אל תענה עדיין. תשמע את השאלה, עוייד נחום: ששני אנשים נורמטיביים שפנו אליך לצורך קבלת סיוע בייבוא אישי של רכב מוצאים עצמם נחקרים ברשות המיסים בעקבות אותה עסקה שאתה היית מעורב בה? עוייד שלו : אני מתנגדת.
החלטה אין צורך להשיב לשאלה. הבהרתי שדי לשאול ביחס לגברת רבקה כהן ומר שלמה כהן.

ניתנה והודעה היום כ”ח אדר ב’ תשע”ט, 04 / 04 / 2019 במעמד הנוכחים.
//
אביים ברקאי, שופט
כב’ הש’ ברקאי: אולי זה רק כהנים, אולי יש עניין עם הכהנים פה. ערייד נחום: כן. מאיפה אתה מכיר את עוייד אבוחצרא! העד מר לגזיאל: איך! ש: מאיפה אתה מכיר את עוייד אבוחצרא! כב’ הש’ ברקאי רגע, שניה. גם על זה אני רוצה להגיד משהו. בסדר, נחקר. אני לא מנהל פה על הדרך כאן איזושהי חקירה, אני אתיר את השאלה הזו. אבל אני שואל לגבי השאלות הבאות, עו”ד נחום: אדוני, החקירה לקראת סיום. כב’ הש’ ברקאי: אנחנו לא, לא. אנחנו לא באיזשהו תיק שפתאום על הדרך עוייד אבוחצרא, עו”ד נחום: הוא לא נתבע בתיק, אדוני, ואין טענה בתיק נגד עוייד אבוחצרא. כב’ הש’ ברקאי: מאיפה אתה מכיר אותו? אמר שהוא מכיר אותך כבר, אז, העד מר לגזיאל: מהעיר, ותוך כדי הכרתי דרך השותף שלי. כב’ הש’ ברקאי: בסדר. העד מר לגזיאל: שהיה. עוייד נחום: תודה רבה. אין לי שאלות נוספות. כב’ הש’ ברקאי: תודה. יש חוזרת!
83 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
.2

החלטה 1. סיכומי התובע יוגשו עד ליום ה- 18 . 4 . 19 . סיכומי הנתבע יוגשו עד ליום ה- 10 . 6 . 19 . 3. סיכומי תשובה יוגשו עד ליום ה- 17 . 6 . 19 . אורך הסיכומים העיקריים לא יעלה על 12 עמודים. אורך סיכומי התשובה לא יעלה על 3 עמודים. פורמט ההדפסה יהיה בדומה לפורמט ההדפסה של התצהירים.
.4

ניתנה והודעה היום כ”ח אדר ב’ תשע”ט, 04 / 04 / 2019 במעמד הנוכחים.
/
אביים ברקאי, שופט
כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. עוייד שלו: תודה אדוני. עו”ד נחום: תודה אדוני. כב’ הש’ ברקאי: עשיתם עבודה יפה מאוד פה היום. -ההקלטה הסתיימה הוקלד על ידי נילי בן גל
85 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019

ש: ואתה צורפת להליך רק בדיון האחרון. ת: אני מאשר שהתביעה היא על שם אשתי, התובעת הייתה אשתי מאחר והרכב רשום על שמה ומאחר והדרישה של רשות המיסים הייתה ממנה. ש: תסכים איתי שלא היו תצהירים בתיק. ת: אני לא זוכר. ש: אוקי. ת: יכול להיות, לא יודע. ש: תאשר לי שבטרם הרכישה האחרונה אתה רכשת בטרם 4, ביצעתי סליחה, 4 עסקאות דרך החברה. ת: לא. לא נכון. 2. ש: 2! ת: אני ביצעתי עסקה ראשונה, כב’ הש’ ברקאי: בסדר, בסדר, אמרת. 2, בסך הכל 3, כן. העד, מר ש. כהן: סך הכל 3. עוייד שלו: אוקי. העד, מר ש. כהן: לא, השלישית הייתה לפני שנקבעתי להחזיר את המס על העסקה השנייה. אם לא הייתי נתבע לא הייתי מבצע את השלישית. כב’ הש’ ברקאי: אני משער, הבנתי את זה בין השורות. כן. עוייד שלו : אוקי. התקיימו, אני רק מאשרת, אתה לא נחקרת בתיק? העד, מר ש. כהן: נחקרתי. ש: בבית המשפט אני שואלת. ת: בתיק, בתביעה האזרחית הזאת? ש: כן. לא. לא. אבישי נחקר בתיק! ככל הזכור לי לא. לא. יש איזשהו ממצא שבית המשפט קבע בקשר לתיק שלך? ממצא? ש: כן. ת: לא, יש הסכם הפשרה. לא, נכון. יש איזשהו ממצא שבית המשפט קבע לגבי המהימנות של הגרסאות? ת: אני חושב שלא הייתה שום, לא היה שום דיון לזה.
3 6 9 6 9 69 € 9 € 9
29 שהוא ואנ

בית משפט השלום בתל אביב – יפו 12080 – 11 – 17 כהן נ’ אי.אמ.ג’י מוטורס בע”מ ואח’
ת”א
03 מרץ 2019
//
אביים ברקאי, שופט
10
11

כב’ הש’ בברקאי: תודה רבה אדוני, מצאתי לנכון להגיד את החלק האחרון. איך, דרך בית המשפט ועוייד רועי נחום. יש את זה במזכירות בית המשפט. העד, מר ש. כהן: מזכירות בית המשפט. כב’ הש’ ברקאי: עוייד נחום ידאג שזה יעבור אליך. העד, מר ש. כהן : אז אני צריך לעבור דרך המזכירות או שאני יכול לפסוח על זה! כב’ הש’ ברקאי: אני חייב להגיד שאני לא יודע. אבל, עוייד נחום: אתה יכול ישירות דרך המזכירות ואתה יכול גם דרך, אני גם אדבר עם העוייד שלך אם תרצה שאנחנו, כב’ הש’ ברקאי: אז אני מעדיף שאתה תטפל בזה. עו”ד נחום: אין בעיה, אין בעיה. כב’ הש’ ברקאי: תודה רבה. העד, מר א. כהן :תודה לכם. עוייד נחום: תודה, אדוני. כב’ הש’ ברקאי: מי עכשיו? עוייד אבוחצרא? עו”ד נחום: כן אדוני. כב’ הש’ ברקאי: שלום אדוני. בוא תעמוד כאן ברשותך. תעזוב, שים את הקליפס עם המיקרופון. אדוני אתה מוזהר לומר את האמת וכל האמת שאם לא כן תהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק. 11 : 51 , קדימה, עוייד.
13
14
15
15
17
20
21
22
23
25
26

ע.ת/2 ערייד אבוחצרא, לאחר שהוזהר כחוק, משיב בחקירה ראשית לעורך הדין נחום: עו”ד נחום: שלום לעוייד אבוחצרא. העד, מר אבוחצרא: שלום. ש: אני רוצה בבקשה להציג לך ייפוי כוח מיום ה- 27 . 11 . 12 . מכיר אתה המסמך הזה? ת: להגיד לך אם אני זוכר לך את המסמך במדויק? לא, אני זוכר את החתימה שלי. זו החתימה שלך? כן. ש: אתה נוהג לאמת תצהירים מהסוג הזה בדרך קבע?
6
28
6 9
31

לחזור למשהו ספיציפי?

פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!