לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

פסק דין בבית משפט יכול לנחות על כל אחד בישראל: תביעת נזיקין, עבירת תנועה, תביעות בבית הדין לעבודה, ענייני משפחה ותביעות רבות המגיעות לבתי משפט שונים.
כאשר כל אדם בישראל מחפש את השם שלכם כאדם פרטי או השם שלכם כחברה/עסק – הסרת פסקי דין היא הבסיס לניקוי שמכם בגוגל ולשיפור המוניטין והתדמית שלכם.
על הקושי בניקוי השם בגוגל וההצלחה במקרי פסקי דין, מקרים בהם גם אתם יכולים למצוא עצמכם כשם המופיע בפסק דין וכיצד ניתן לפעול להסרת פסק דין.

הסרת פסקי דין היא קריטית וחיונית לאנשים פרטיים וגם לעסקים..במידה ופסק דין שלילי יופיע על השם שלך ייתכן והמעסיקים שלך יקראו את פסק הדין ויפטרו אותך או שתתקשה למצא עבודה או זוגיות חדשה אפילו..או אם יש פסק דין על שם העסק וזה יפורסם בגוגל ייתכן שתתקשה לקבל לקוחות חדשים כי הם יקראו את פסק הדין שלך..לכן להסיר פסקי דין הוא דבר חשוב!

איך השם שלי הגיע לגוגל? למה אני מופיע בפסק דין באינטרנט?

חיפוש ביטויים, שאלות ותכנים בגוגל הפך לבסיס הגלישה באינטרנט עבור מיליוני ישראלים.
אם אתם גלשתם באינטרנט דרך המחשב או הטלפון ב – 20 שנה האחרונות, רוב הסיכויים שהגלישה שלכם החלה בגוגל: חיפוש אחר אדם מסוים, איש ציבור ובעיקר חברות ועסקים כדוגמת מסעדות, בעלי מקצוע וכמובן מידע על תאגידים גדולים.
כל אזכור המופיע בגוגל מגיע אחרי סריקת ביטויים המופיעים באתרי התוכן השונים והרשתות החברתיות, כל מילה או צירוף של מילים הוא ביטוי וכך גם שמכם או שם העסק שלכם ההופך לתוצאת חיפוש בגוגל.

פסקי דין באינטרנט הועברו באופן אוטומטי לאינטרנט לפני כמספר שנים לצורך שקיפות וזמינות לכל דורש, שמכם בפסק דין באינטרנט (כזה שעתיד להיסרק על-ידי גוגל) יכול להופיע מסיבות רבות: תבעתם גורם מסוים, נתבעתם על-ידי אדם או על-ידי המדינה ואפילו אם הופעתם כעדים במשפט.
השם שלכם או של החברה שלכם הופך לביטוי שנסרק על-ידי גוגל, פסק הדין על שמכם המופיע בגוגל יכול להתפרש באופן חופשי על-ידי כל אדם או חברה המחפשת אתכם בגוגל ומכאן המוניטין והתדמית שלכם עלולים להפוך לשליליים.
במידה ומופיעים פסקי דין שליליים עליכם או כל תוכן שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל, קיימת סכנה לפגיעה בשמכם, מבוכה מול משפחה וחברים, פגיעה במקום העבודה או בקריירה (כתוצאה מחיפוש המעסיק הקיים/הפוטנציאלי), פגיעה בעסקים שלכם כבעלי עסקים ופגיעה במותג ובמוניטין של העסק/חברה שלכם.

ניקוי תוצאות בגוגל כמעט בלתי אפשרי, חוץ מפסקי דין

מחיקת פסקי דין
מחיקת פסקי דין

שמו של אדם מאז ומעולם תמיד היה אחד הדברים החשובים, עד לפני מספר שנים שמו של אדם היה הולך לפניו – כיום שמכם נשלט על-ידי המידע הקיים בגוגל וברשתות החברתיות.
המחשבה הפשוטה על ניקוי או מחיקה של התוצאות המופיעות בגוגל, מתבררת לעיתים כמשימה בלתי אפשרית כאשר הדרך היחידה כמעט למחיקת תוכן בגוגל היא פנייה לבעלי/מנהלי האתר שבו התוכן עליכם מופיע.
במרבית המקרים הדבר אינו אפקטיבי ולרוב המידע עליכם יישאר – המקרה היחידי בו המידע עליכם יכול להיעלם בפשטות הוא במקרה של הסרת פסקי דין, תהליך פשוט ומהיר.

הסרת פסק דין: איך זה מתבצע? מה קורה עם תוצאת החיפוש בגוגל?

כפי שכבר ניתן להבין, האפשרות היחידה הפתוחה עבורכם למחיקה של תוכן מגוגל הנכתב עליכם הוא דרך הסרת פסק דין באתר המכיל עשרות אלפי פסקי דין ומתעדכן כל פעם מחדש.
במידה ונתקלתם בפסק דין, אתם פונים לאזור הסרת פסקי דין ופנייה נשלחת אל צוות תפעול האתר.
לאחר התשלום עבור הסרת פסק דין בודד ממאגר פסקי הדין, צוות האתר ידאג להסיר את פסק הדין ובדואר האלקטרוני שלכם תופיע חשבונית על תשלום הסרת פסק הדין.
במידה ויש לכם פסקי דין נוספים או שהמקרה עליו עלה פסק הדין התחדש/התעדכן על-ידי בית המשפט (ובכך חזר חזרה לאתר כפסק דין חדש), ניתן להתחיל מחדש את הדרך הקצרה להסרת פסק הדין.

לאחר שפסק הדין שבו אתם מופיעים הוסר מהאתר, מנוע החיפוש של גוגל יסרוק את כלל כל פסקי הדין והדפים באתר ויעדכן את תוצאות החיפוש בהתאם.
במצב בו פסק דין הוסר מהאתר, ייתכן וייקח מספר ימים עד שהתיאור של פסק הדין עם שמכם יעלם מגוגל.
לכל מקרה, גם במהלך מספר הימים עד שתיאור פסק הדין יעלם מתוצאות החיפוש של גוגל, לא ניתן יהיה לגשת לפסק הדין עליכם מכוון ואינו קיים יותר באתר.

לחזור למשהו ספיציפי?

Picture of פורטל פסקי הדין של ישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!