לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

לא פעם שומעים בתקשורת על עבירות מיסים אשר גורמות לאנשים להיות מעורבים בהליכים פליליים. בהתאם לחוק בישראל כל אדם חייב לדווח על ההכנסות שלו לרשות המיסים כאשר כל אי דיווח יכול להוות עבירה פלילית שדורשת התערבות של עורך דין מיסים. ישנם לא מעט מקרים שבהם חשוב מאוד להיוועץ ולהיעזר בשירותיו של עורך דין מיסים וחשוב להכיר את המקרים המדוברים.

עורך דין מיסים- מי הוא?

עורך דין מיסים הוא איש מקצוע אשר למד משפטים והתמחה בחוק המיסים. עורך דין מעין זה בקיא בכלל הפסיקות השונות בנושא מיסים והוא יכול לייצג נחקרים, חשודים ונאשמים בכל תיק אשר עוסק בתחום המיסים כגון: תיקים אשר נוגעים לעבירות מס הכנסה, תיקים הנוגעים להלבנת הון, תיקים הנוגעים לעבירות מע”מ, עבירות צווארון לבן, עבירות ניירות ערך ועוד. עורך דין מיסים מנוסה הוא עורך דין אשר עוסק בתחום המיסים לרבות מס הכנסה, מס ערך מוסף, מס רכישה, מס שבח, מכס ועוד. כלומר, ישנם סוגי מיסים שונים אשר משלם האזרח אשר במקרים מסוימים מגיעים לו כהחזר, לצורך גילוי המקרים הללו יש להתייעץ עם עורך דין מיסים.

תפקידיו של עורך דין מיסים

הנה כמה מתפקידיו החשובים של עורך דין מיסים:

כל אדם שנעצר בגין עבירת מיסים יכול ואף כדאי לו ליצור קשר באופן מידי עם עורך דין מיסים אשר ילווה אותו במהלך החקירה. לא פעם מופעלת לחץ על האדם להודות בעבירה שלא ביצע וכן לא פעם הוא יכול במהלך החקירה להגיד דברים שיכולים לפגוע בו. על כן, חשוב מאוד לפנות לעורך דין מיסים אשר יעניק לכם ייעוץ כיצד להתנהל במהלך החקירה בצורה נכונה.

תפקיד נוסף של עורך דין מיסים הוא לייצג בהליך משפטי כל נאשם בעבירת מיסים כזאת או אחרת. ככל שעורך הדין יהיה מקצועי ומנוסה יותר בתחום כך הוא יצליח להגיע להסדר טיעון אשר יקל על עונשו של האדם העומד לדין ולא פעם הוא יכול גם להוציא אותו ללא עונש כלל.

גם כאשר יושבים מול גוף חוקר בעל סמכויות חקירה, חשוב מאוד שתדעו שכל מילה שאתם מוציאים מהפה יכולה להיות לרעתכם ועל כן, תפקידו של עורך דין מיסים במקרה הזה היא לסייע לכם להתנהל בצורה הטובה ביותר מול כל הגורמים בחקירה ובתביעה.

כמו כן, עורך דין מיסים עוסק בכל מה שקשור לתיאומי מס והחזרי מס לשכירים עקב תשלומי מיסים שיורדים להם במהלך עבודתם ובמיוחד כאשר מדובר על מקרים שבהם עובד עבד בשנת המס אצל כמה מעסיקים או שלא הוכרו לא נקודות זיכוי. הוא עוסק גם בפטורים ממס ערך מוסף, מס שבח ומס רכישה הנוגעים לרכישת דירה או מכירת דירה ועוד. תחום המיסים עלול להיות מורכב מאוד לאדם שלא מכיר אותו ועל כן, כאשר נעזרים בעורך דין מיסים מקצועי ומנוסה, ההתנהלות במקרים מיוחדים תהיה נוחה וקלה יותר.

כיצד בוחרים עורך דין מיסים?

מכיוון שכיום יש לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום מיסים, חשוב לבחור את עורך הדין המבוקש לכם רק לאחר שביררתם היטב, האם מדובר על עורך דין מקצועי ובעל מוניטין בתחום, האם לעורך הדין יש לא מעט ממליצים שיכולים להעיד כי הוא מנוסה ומקצועי בתחומו, האם עורך הדין הוא בעל ותק וניסיון בתחום וכן, האם הוא עסק לא מעט בתחום שבו אתם נזקקים לשירותיו ונחל הצלחות רבות עם לקוחותיו. לאחר שמבררים אודות כל הפרמטרים המדוברים, ניתן לבחור עורך דין מיסים שאפשר לסמוך עליו.

לחזור למשהו ספיציפי?

פורטל פסקי הדין של ישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!