לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

מי מאיתנו לא מחפש שם טוב ומוניטין חיובי המשדר יושרה ואמינות? מפסק דין שלילי אחד ועד שורה של פסקי דין שליליים, אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא עבודה, ללא לקוחות ולפעמים אפילו לפגוע בתא המשפחתי. גם אם אתם צדיקים גמורים ובוודאי אם תבעו אתכם בצדק, כל פסק דין על השם שלכם הוא סיבה לצרה, פסק דין שלילי יכול להיות צרה כפולה ומכופלת. על השם שלכם בגוגל, איך מסירים פסק דין שלילי מגוגל ומאתר פסקי דין? ומה ההשלכות  במידה ובחרתם שלא להסיר את פסק הדין?

כל פסק דין על שמכם הוא בעייתי

פסק דין המופיע בתוצאות החיפוש בגוגל או באתר פסקי דין, אינו חייב להיות בהכרח פסק דין שלילי החושף פגמים ומכתים את שמכם – מבחינת כל אדם שהשם והמוניטין שלו באינטרנט חשובים עבורו, כל פסק דין ששמכם כלול בו הוא פוטנציאל לנזק.
פסק דין בגוגל ששמכם או שם העסק/חברה שלכם כלול בו יכול להגיע ממצבים רבים: תביעה אזרחית כנגדכם בתחומים רבים, משפט קטן על עבירת תנועה ומחלוקות רבות המגיעות לכותלי בית המשפט.
במידה ואתם אשמים ואם אינכם אינכם אשמים כלל, כל פסק דין הכי קטן יכול להתפתח לנזק ומבוכה כאשר שמכם מתקשר לתביעה, עורכי דין ובתי משפט.
המטרה הסופית שלכם צריכה להיות תדמית ומוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות, תוצאות חיפוש נטולות פסקי דין ואזכורים הניתנים לפרשנות שלילית.

פסקי הדין (קטנים וגדולים) בנושאים הרבים, מגיעים אל אתר פסקי הדין באופן אוטומטי כדי להכיל מאגר מהיר לכל דורש.
מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, כאשר כמעט כל אדם בישראל מתחיל בחיפוש בגוגל אחר אדם או חברה.
תהליך הופעת פסק דין באתר היא פשוטה: אתר פסקי הדין סורק פסקי דין חדשים כל תקופה באופן אוטומטי, פסק הדין החדש עולה לאתר, מנוע החיפוש של גוגל סורק את האתר ומצרף את הלינק לפסק הדין שלכם בהתאם לביטויי שמכם או שם החברה שלכם.

איך מסירים את פסק הדין השלילי?

מחיקת פסק דין מהמאגר
מחיקת פסק דין מהמאגר

תהליך הסרת פסק דין הוא יחסית פשוט, במידה ואיתרתם את פסק הדין שלכם, תוכלו לפנות לבעלי האתר ולבקש להסירו, פעולת הסרת פסק הדין זולה וצוות אתר פסקי הדין יסיר את פסק הדין שלכם.
לאחר הסרת פסק הדין, ייתכן וייקחו מספר ימים עד ששמכם ופסק הדין לא יופיעו יותר בגוגל ובכך המשימה להסרת פסק הדין פשוטה יחסית.

שימו לב, במידה ועדיין מתקיימים כנגדכם הליכים משפטיים במסגרת אותו מקרה, ייתכן והמערכת תעדכן בעדכון לפסק הדין ומשקלו יהיה לפסק דין חדש שיסרק על-ידי מנוע החיפוש של גוגל.
במקרה שכזה, ניתן לחזור בשנית על התהליך המהיר להסרת פסק דין מהאתר.

אם אתם לא יודעים איך לבצע מיפוי של כל האזכורים השליליים ופסקי הדין השליליים תחת השם שלכם באינטרנט יש מגוון חברות שמבצעות פעילות כזו, לדוגמא חברת ניהול מוניטין.

בחרתם שלא להסיר פסק דין שלילי? לקחתם סיכון עתידי!

בעלי עסקים? שם החברה מופיע בפסקי הדין? מדובר על מתכון לאסון, כאשר כבר מפסק הדין הראשון המופיע בגוגל (לפעמים כבר בעמוד הראשון), שמכם ומותג העסק עלולים להיפגע על-ידי נראות משפטית המציגה אתכם כספק אמינים, ספק ישרים או ספק מקצועיים – גם אם במבחן המציאות העסק או החברה שלכם פועלים בצורה הוגנת, ישרה ומקצועית.
אנשים פרטיים ושמכם מופיע בפסק דין? מלבד המצב הלא נעים שעלול לעלות כאשר בני המשפחה שלכם נתקלים בפסק הדין, מבחינת הקריירה המקצועית שלכם, אתם עלולים לספוג נזק לתדמית שלכם כאשר כמעט כל תהליך סינון ראשוני בחברות גדולות, מתחיל בחיפוש בגוגל וברשתות החברתיות.
ניתן להגיד בלב שלם כי אם בחרתם שלא  לפעול על-מנת להסיר את פסק הדין, אתם לוקחים סיכון שאינו משתלם.

לחזור למשהו ספיציפי?

Picture of פורטל פסקי הדין של ישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!