לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

ועדת שחרורים במקום מושבה בבית הסוהר אש”ל לפי חוק שחרור על תנאי ממאסר, התשס”א – 2001

ושייר 57800 – 05 – 19 אסיר נ’ מדינת ישראל
בפני
כב’ השופטת בדימוס דרורה בית אור חברת ועדה – הגב’ מימי גילוץ, חינוך חבר ועדה – מר יוסי רחמים, עו”ס נציגת שב”ס – גב’ סופיה חכימה הגב’ אוראל עזר – מזכירת הועדה
מבקשים
אסיר – בעצמו ע”י ב”כ עו”ד תום הלפרין ממשרדו של עו”ד נס בן נתן
נגד
משיבה
מדינת ישראל ע”י ב”כ המתמחה יוסף טייב
החלטה
4
האסיר מרצה מאסר ראשון של שנה ו- 4 חודשים בגין עבירות של סחר בסמים, סיוע לתיווך סחר בסמים והסתייעות ברכב לביצוע עוון או פשע.
מדות המנהל עולה כי האסיר נעדר חמיין שלילי, אין לו עבירות משמעת.
האסיר בן 26, נשוי + ילד, תושב אשקלון.
יחסו לעבירה : מדויית המנהל עולה כי לוקח אחריות חלקית וממזער מהעבירה ולדבריו רצה לסייע לחברו ונתפס עם הסמים ברכבו, מסביר שעשה זאת ממניעים כלכליים ולא חשב לעומק על תוצאות חומרת מעשיו.

י 11 12
13
יחד עם זאת, יצוין כי בעניינו של האסיר נבנתה תכנית רשייא ובדויים רשייא נאמר כי האסיר הודה כי מכר סמים מסוג קוקאין כאמצעי להשגת כסף וציין כי עשה טעות גדולה ולא חשב על השלכות מעשיו. הדגיש כי פגע בבני משפחתו. כמו כן התרשם נציג רשיא כי האסיר מביע חרטה מלאה ולוקח אחריות מלאה על מעשיו.
15 16 17
18
1 מתוך 4
ועדת שחרורים במקום מושבה בבית הסוהר אש”ל לפי חוק שחרור על תנאי ממאסר, התשס”א – 2001
ושייר

57800 – 05 – 19 אסיר נ’ מדינת ישראל
.5
1
3
10

האסיר יודיע למפקד תחנת המשטרה בה הוא מתייצב לחתימה ולשירות בתי הסוהר על כל שינוי בכתובת מגוריו. האסיר יימצא במעצר בית בכתובות החל מן השעה 22 : 00 ועד השעה 06 : 00 למחרת היום, בכל ימות השבוע. האסיר יחתום בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו תוך 48 שעות ממועד יציאתו את שערי בית הסוהר ולאחר מכן פעם בשבוע. האסיר יקיים את כל תנאי תוכנית השיקום בפיקוח רשייא. רשייא תוכל לשנות את מקום עבודתו של האסיר לאחר קבלת אישור מהוועדה. במידה ופרקליטות המחוז תתנגד לבקשה לשינוי מקום העבודה, תוגש בקשה לועדה. רשייא תדווח לוועדה על כל הפרה של תנאי מתנאיי השחרור. רשייא המציא דויים תקופתי בדבר עמידתו של האסיר בתכנית השיקום המפוקחת על ידה לוועדה, וזאת מדי 3 חודשים, במשך כל תקופת תכנית השיקום, לרבות בדיקה עם המעביד. האסיר לא יעבור כל עבירה. האסיר לא יתרועע עם עבריינים, אלא במסגרת הטיפול. האסיר לא יצא לחוייל ללא אישור הוועדה. ניתן בזה צו עיכוב יציאה מהארץ עד ליום 1 . 4 . 2020 . האסיר יישא עמו בכל עת את פנקס רישיונו. כל שינוי תנאי מתנאי השחרור, למעט סעיף 3 ו- 9 לעיל, מחייב אישור הוועדה מראש ובכתב. האסיר מוזהר שאם יפר אחד מהתנאים הוא צפוי לביטול שחרורו. תכנית השיקום מצורפת כחלק בלתי נפרד מהחלטה זו.
12
13
14
15
16
1T
19.
21
לגבי המעסיק, הוצע מעסיק חדש בעניינו של האסיר. רש”יא תמציא אישור להעסקתו אצל המעסיק החדש בטרם דיון המעקב. יצוין כי המשיבה בדקה את המעסיק ואין התנגדות שהאסיר יהיה מועסק על ידו.
24
נקבע דיון מעקב ליום
6 . 10 . 2019 בשעה 11 : 00 בבית משפט השלום בבייש.
26
3 מתוך 4

לחזור למשהו ספיציפי?

Picture of פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!