ביהמ”ש השלום ראשל”צ, השופט גיא אבנון: החלטה בנוגע לתיקי מעצר של קטינים החשודים בעבירות מין כלפי קטינה (מ”י 55047-11-19 ואח’)

לא מצאת פסק דין שחיפשת? ניתן לעשות חיפוש מתקדם ולמצא את כל רשימת פסקי הדין!

4
SSo44-(
SSo55-44-19
SSo49- .44-49
.
?ג.גג-טSSOS
החלטה
A4 – 49 – סSSO3
.
S 4 96S-AA-A4
ISOGAMods
אתמול פנתה היחידה החוקרת בבקשה להאריך את צו איסור הפרסום שהוצאתי בחקירה דנן לתקופה נוספת. במהלך הדיון לעניין צו איסור הפרסום, הצבעתי בפני היחידה החוקרת על הצורך הקיים, לשיטתי, לחשוף את עצם קיומה של החקירה וחומרת החשדות, ולהותיר תחת צו איסור פרסום את פרטי החקירה, זאת לעת הנוכחית, וכמובן את פרטיהם של הקטינים החשודים ושל הקטינה המתלוננת, קורבן העבירות. בייכ המבקשת קיבלו את הסברי בית המשפט ובהתאם תיקנו את הבקשה, ומשכך הוריתי אתמול על צמצום צו איסור הפרסום, כך שהותרה חשיפת הפרשה.
3 4 5 6 7
4
לא מדובר בהליך שגרתי, הגם שהדיון היום התקיים בהסכמת הצדדים כולם. לפניי 7 מתוך 9 חשודים קטינים, בגילאים צעירים שנעים בין גיל 15 לגיל 16. כל הקטינים, כל אחד כפי חלקו, מעורבים בעבירות מין חמורות ביותר כלפי המתלוננת, נערה צעירה בת 14. מדובר באירועים קשים, חלקם אף מזוויעים, אשר התרחשו לפי החשד, במהלך תקופה בת מספר חודשים, חלקם בבתיהם של מי מהחשודים וחלקם מחוץ לבתים בשטח פתוח.
10 11 12 13
14
אומר את המובן מאליו, בשלב זה מדובר עדיין בחשדות בלבד, וחזקת החפות של כל אחד ואחד מהחשודים עומדת לו כמובן. מנגד, חומרי החקירה שהובאו לעיוני במהלך החודש שחלף, מבססים חשד סביר בעוצמה גבוהה ביותר, הקושר כל אחד ואחד מהחשודיס לעבירות המיוחסות לו. לעת הנוכחית, וחרף פרק הזמן הארוך בו מתקיימת החקירה, טרם הסְתיימו פעולות החקירה, ועל היחידה החוקרת בשילוב ידיים עם הפרקליטות להמשיך ולקדם את השלמת החקירה על מנת להגיע לחקר
16 17 18
האמת,
אי

– –
.

החשודים כולם היו עצורים לפרק זמן לא מבוטל, קרוב לשבועיים, אשר במהלכם קיים בית המשפט, הן במותב זה והן במותבים שונים של ערכאת הערר, בדיקה קפדנית של חומרי החקירה, של אופן קידום החקירה על ידי היחידה החוקרת ושל הצורך בהחזקת החשודים במעצר.

לפני כשבועיים הוריתי על שחרור החשודים כולם בתנאים מגבילים, קשיחים, ועתה מבקשים הצדדים להאריך את תקופת התנאים המגבילים תוך שינוי משמעותי בדמות הותרת החשודים בתנאי מגבלת תנועה (יימעצר ביתיים בשעות הלילה, תחת פיקוח ערבים שאושרו, זאת למשך 30 ימים נוספים. עוד

ב 27 28 29
16
1
ד. א
אני אוסר על כל אחד מהחשודים או מי מטעמו לעמוד בקשר עם המתלוננת או מי מטעמה • למשך 30 ימים נוספים.
תחת מגבלות צו איסור הפרסום שצומצם אתמול, אני מתיר את פרסום ההחלטה, כמובן תוך איסור פרסום פרטיהם של החשודים ושל המפקחים.

ניתנה והודעה היום כיכסלו תש”ם, 18 / 12 / 2019 במעמד הנוכחים.
“י

גיא אבנון, שופט
11
איסור פרסום
18

לחזור למשהו ספיציפי?

Picture of פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין בישראל

פורטל פסקי הדין של ישראל - מקום אחד לכל פס"ד של בתי המשפט הישראלי והמחוזות השונים

השאר תגובה

רוצים לקבל עדכון לגבי פסקי דין חדשים שעולים לאתר?

בשליחה הינך מאשר שאנו יכולים לשלוח לך מידע שיווקי / פרסומי

error: תוכן זה מוגן !!